Email marketing

Kaj je email marketing

Email marketing je močno orodje, ki lahko vsakemu podjetju pomaga pri doseganju ciljev. Vendar je lahko začetek težaven, če niste prepričani, kaj počnete. Vemo, da je email marketing lahko odličen način za povezovanje s strankami in rast vašega podjetja.

Ustvarjanje e-poštnega seznama

Ena najpomembnejših stvari, ki jih morate storiti, preden začnete z email marketingom, je oblikovanje e-poštnega seznama. To lahko storite na več načinov, na primer z zbiranjem e-poštnih sporočil strank ali naročnikov, z obrazcem za prijavo na spletni strani ali blogu ali celo z nakupom seznamov potencialnih strank pri tretjem ponudniku. Pomembno je, da na seznam dodate le osebe, ki so vam dovolile, da jih kontaktirate. To pomeni, da so se prijavili za prejemanje e-pošte od vas. Če vam nekdo ni dal izrecnega dovoljenja za pošiljanje e-pošte, ga ne smete dodati na svoj seznam.

Oblikovanje e-poštnih sporočil

Naslednji korak je oblikovanje e-poštnih sporočil. Pri tem se morate odločiti, kakšen videz in občutek želite imeti za svoja sporočila. Razmisliti boste morali tudi o vsebini e-poštnih sporočil in o tem, kako jih najbolje strukturirati, da jih bodo ljudje dejansko brali.

Merjenje rezultatov

Ko pošljete prvih nekaj kampanj, je pomembno, da izmerite rezultate. Tako boste lahko videli, kaj deluje in kaj ne, ter izvedite potrebne spremembe za izboljšanje rezultatov. Obstaja več načinov merjenja rezultatov email marktinga. Eden od njih je, da preprosto pogledate, koliko ljudi je odprlo vaša e-poštna sporočila in kliknilo na povezave v njih. Drugi način je uporaba orodja Google Analytics za spremljanje prodaje, ustvarjenih z vašimi kampanjami. Ne pozabite ljudi prositi za povratne informacije. To lahko storite z anketami ali pa neposredno vprašate stranke. V vsakem primeru boste dobili dragocene informacije, ki jih lahko uporabite za izboljšanje svojih kampanj email marketinga.

Ne pozabite se osredotočiti na kakovost, ne pa na količino, in na prvo mesto vedno postavite svoje naročnike. Če boste to storili, boste boste na dobri poti do uspeha.

Kako načrtovati svoje kampanje?

Zdaj, ko poznate osnove email marketinga, je čas, da začnete načrtovati svoje kampanje. Tukaj je nekaj nasvetov za začetek:

1. Začnite z opredelitvijo svojih ciljev. Kaj želite doseči z email marketingom? Več prodaje? Več obiskovalcev spletnega mesta? Več sodelovanja z vašo blagovno znamko? Ko veste, kaj želite doseči, lahko začnete kampanjo načrtovati v skladu s temi cilji.

2. Segmentirajte svoj seznam. Vsi naročniki niso enaki, zato je pomembno, da svoj seznam segmentirate v različne skupine. Tako boste lahko pošiljali bolj ciljno usmerjena e-poštna sporočila, ki bodo ustrezala vsaki skupini. Segmentirate lahko na primer glede na lokacijo, starost ali interese.

3. Prilagodite svoja e-poštna sporočila. Splošna, univerzalna e-poštna sporočila so manj uspešna kot tista, ki so prilagojena prejemniku. E-poštna sporočila lahko prilagodite tako, da vključite ime naročnika ali druge informacije, ki so značilne zanj.

4. Uporabite privlačne vizualne podobe. Elektronska sporočila s slikami ali videoposnetki so običajno bolj privlačna kot tista brez njih. Če prodajate izdelek, razmislite o vključitvi fotografij ali videoposnetkov izdelka v svoje e-poštne kampanje.

5. Olajšajte odjavo. Pomembno je, da naročnikom omogočite, da se odjavijo s seznama, če ne želijo več prejemati vaših e-poštnih sporočil. Poskrbite, da bo povezava za odjavo jasno vidna v vseh vaših e-poštnih sporočilih, tako da se bodo naročniki lahko zlahka odjavili, če bodo to želeli.

Email marketing je odličen način, da ostanete v stiku s strankami in jih obveščate o svojih najnovejših izdelkih in storitvah. Vendar pa je lahko veliko dela z vzdrževanjem seznama e-poštnih naslovov in rednim pošiljanjem. Pri tem vam lahko pomaga naše podjetje. Poskrbimo za vse vaše potrebe email marketinga, od ustvarjanja seznamov in oblikovanja kampanj do pošiljanja posodobitev in spremljanja rezultatov. Poskrbeli bomo, da bo vaš email marketing učinkovit in brez težav, tako da se boste lahko osredotočili na vodenje podjetja.

Če želite izvedeti več o naših storitvah email marketinga, nas kontaktirajte še danes. Z veseljem bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja in vam pripravili ponudbo.