Home Phone

7 razlogov zakaj Google ne najde moje spletne strani (rešitev)

7 razlogov zakaj Google ne najde moje spletne strani (rešitev)

Se vam je kdaj zgodilo, da ste izgubili ali založili nekaj res pomembnega? Mogoče potni list, ker v zadnjih dveh letih niste mogli potovati? Ali pa nekako poročni prstan? Iščete povsod, celo stanovanje obrnete na glavo in ga na koncu najdete med blazinami v kavču. Sami pri sebi ste vedeli, da bi ga morali postaviti na pravo mesto, ampak iz lenobe niste in tako je nastal problem. Na isti način je Google založil vašo spletno stran in jo dal nekam, kjer je popolnoma nihče ne bo našel:  Na drugo stran Google iskanja ali pa še bolj naprej.

Sedaj vam bomo razložili kako Googlu pomagati, da vašo stran najde in kako mu povedati kam jo dati, da je ne bo ponovno založil.

 

1. Optimizacija spletne strani mora biti boljša

Včasih se lahko zgodi, da spletna stran ni izgubljena po vaši krivdi. Mogoče že v sami kreaciji spletne strani ni bilo dovolj dela vloženega, da se stran potisne na prvo stran Googla. Kot da bi ugotovili, da je v resnici vaš otrok založil vaš poročni prstan v igri. Ampak ali ste otroku povedali, da naj se ne igra s prstanom?

Na isti način morate povedati izdelovalcu vaše strani, da si želite, da bo stran višje na Google iskanju že ob kreaciji strani in potem z njimi sodelovati, da so vsi pravilni podatki tam kjer morajo biti.

Včasih lahko izdelovalec spletne strani iz svoje lenobe ali neznanja založi vašo stran, zato je pomembno, da se z njimi natančno pogovorite tudi o optimizaciji, da ne padete v podobno past. Preberite:
5 pogostih pasti ob delanju strani(in kako se jim izogniti)

2. Dizajn spletne strani ni uporabniku prijazen

En razlog na katerega lahko hitro pozabimo je pa uporabniška izkušnja. Google je pameten in s pomočjo algoritmov lahko hitro oceni, kakšna je bila uporabniška izkušnja na vaši spletni strani. Če uporabnik pride na vašo stran, zgubljeno išče dvajset sekund in potem zapusti vašo stran, potem verjetno ni našel kar je iskal. Vsak tak uporabnik da Googlu vedeti, da vaša stran ni na nivoju, zato lahko z vsakim nezadovoljnim uporabnikom pademo po Googlovem seznamu.

To se lahko sliši slabo, ampak poglejmo iz druge strani. Za vsakega zadovoljnega uporabnika, ki se na naši strani zadrži dalj časa pa pridemo višje po seznamu. Zato je rešitev preprosta, naša stran mora imeti določene lastnosti:

  • Modernost – ker so ostali uporabniki navajeni na trenutno moderne strani se bodo lažje znajdli na naši strani, kar pomeni, da strani ne bodo hitro zapustili in bo to Googlu všeč
  • Preprostost – pomembno je, da na strani ne dodajamo nepomembne informacije, ki lahko zmedejo uporabnika. To ni srednješolsko pisanje eseja, moramo omogočiti uporabniko hitri dostop do kvalitetnih informacij
  • Hitrost in odzivnost – od izuma interneta je potrpežljivost ljudi zelo padla in po nekaterih raziskavah ljudje ne morajo niti par sekund počakati, tudi za nekaj pomembnega. Zato je pomembno, da omogočimo uporabniku hitro in odzivno stran, da ne bo zaradi nepotrpežljivosti zapustil vašo stran

To se lahko sliši zastrašujoče, ampak ponovno je potreben samo pogovor z vašim izdelovalcem spletne strani, ki vam lahko to omogočijo. Res je da bo mogoče potrebna posodobitev strani, ampak vsi vemo da v današnjem času brez tega na žalost ne gre. Preberite: 5 lastnosti ki jih stran mora imeti (in 3 ki jih ne sme)

3. Zunanje povezave so pomembne!

Lahko se zgodi, da vaša stran nima dovolj (ali pogosto nič) zunanjih povezav. Predstavljajte si internet kot veliko pajčevino, ki ima na miljone povezav. Če hočete priti iz ene točke pajčevine na drugo lahko pridete do tja s pomočjo povezav. Ampak vaš del pajčevine je ločen od velike pajčevine in zato ni povezave do tja. Vaša naloga je, da to povezavo naredite.

Ene izmed ključnih povezav, ki jih lahko takoj naredite so povezave do vaših socialnih omrežji, kar vam takoj naredi povezavo z veliki stranmi, kot so Facebook, to je primer zunanje povezave. Za ostale povezave, ki so specifične za vašo stran, morate ponovno vprašati izdelovalca strani.

 

4. Ne pozabiti na notranje povezave

Druga pomembna povezava, ki jo lahko naredite je notranja povezava. To so povezave, ki jih ima vaša stran na drug del vaše strani. Npr, da imate pod izdelkom podobne izdelke, ki bodo naredili novo povezavo do tega izdelka ali pa povezave iz enega vašega članka na drugega.

Lahko se vprašate zakaj so te povezave pomembne. Lahko tako pomislite, zakaj bi se velika pajčevina želela združiti z vami? Verjetno, ker ima občutek, da lahko nekaj od vas pridobi, to pa oceni z velikostjo vaše pajčevine.

Več kot naredite takih povezav, večja bo pajčevina, manj zmeden bo Google in bo vedel kam vas pravilno uvrstiti.

 

5. Stran je lahko prestara in potrebuje obnovo

Predstavljajte si to, ravnokar ste naredili novo spletno stran in vam je všeč. Ponosni ste na njo in ste prepričani, da vam bo v veliko pomoč v vašem poslu. Ste pa pozabili, da ni bila stran ravnokar narejena, temveč pet let nazaj in je niste obiskali že od takrat. Časi gredo naprej, s tem se pa spreminja in izboljšuje tehnologija, ki lahko vašo stran pustijo za časom.

Google lahko pogleda vašo stran in vidi, da stran ni bila prenovljena že dolgo časa in zato uporabniki ne preživijo dovolj časa na vaši strani, kar pa Googlu ni v interesu in skrije vašo stran.

Če vaša stran že dolgo ni bila prenovljena je dober čas, da si omislite nekaj novega in modernega, kar vam bo pomagalo s poslom.

 

6. Google še ni zabeležil vaše strani

Je vaša stran na novo narejena in je ne najdete na Googlu? To ponavadi ni razlog za paniko. Včasih moramo počakati par dni (ali tednov glede na počutje strica Googla), da vidimo kam nas je uvrstilo.

Če ste stran ravnokar naredili in še ni rezultata poskušajte biti samo malo bolj potrpežjivi in čez par tednov ponovno preverite, če je prišlo do spremembe. Če niste zaznali nobene spremembe morate to nujno urediti, da vaša stran čimprej pride tam kjer mora biti. Ostali koraki vam lahko pomagajo s tem.

 

7. Neustrezne ali pomankljive ključne besede

Morda se je zgodilo, da niste pravilno vmestili ključnih besed, ali pa jih je nekdo za vas nenatančno izbral in sedaj Google ne vem kam vas lahko umesti. Predstavljajte si, da v brskalnik vpišete »suha salama«, brskalnik pa vam vrne sliko starih traktorskih gum.

Do tega lahko pride z napačno izbiro ključnih besed, zato morate ob kreaciji spletne strani dobro premisliti za vsako podstran, kakšna beseda bi bila pomembna in pod katero besedno zvezo želite, da bi vas našli.

Za kakšne bolj natančne nasvete, kako izbrati najboljšo ključno besedo za vašo spletno stran je pa najbolje, da se pogovorite z osebo odgovorno za vašo spletno stran, saj samo oni vedo kakšne besede so izbrali (če so sploh jih) in kako jih posodobiti.

 

Nekaj kar si morate zapomniti: ne se počutiti slabo, če vaša stran ni tam kjer bi si želeli da je. Kot je rekla slavna Katherine Russels: »Vsak problem ima svojo rešitev, včasih samo potrebuje novo perspektivo in pogled.« Upam, da vam je ta članek dal ta novi pogled in idejo za rešitev.

Če imate pa dodatna vprašanja ali želje pa nas lahko kontaktirate preko spodnjega obrazca. V ekipi imamo skupno več desetletji izkušenj z izdelavo spletnih strani, konstantno inoviramo in imamo sveže mlade perspektive v ekipi. Naše zadovoljne stranke si pa lahko tudi ogledate tukaj.