Home Phone

4 koraki do cenejše spletne strani (in na kaj paziti)

4 koraki do cenejše spletne strani (in na kaj paziti)

Čas gre hitro naprej in tehnologija se konstantno razvija, zato se nam hitro lahko zgodi da ostanemo za časom. Se spomnite, ko so izumili plasma televizorje? Kaj pa optika in pametni telefoni? Vedno preden poskusimo nekaj novega imamo strah, da bomo zapravili denar na nekaj nepomembnem in nam bo pozneje žal. Ampak ko pomislimo koliko nam je optika olajšala in pospešila delo in koliko so nam pametni telefoni poenostavili življenje je težko reči, da ni bila investicija zaželjena.

Ampak kljub temu bi bilo lahko vse to ceneje ob času, zato je pomembno, ko delamo novo investicijo, da se pozanimamo kje lahko največ prihranimo in to vključuje spletne strani. Poglejmo si kaj lahko naredimo do cenejše spletne strani in boljše investicije.

 

1. Dobra izbira izdelovalca spletne strani

To verjetno gre brez pomisleka, ampak ravno zato si ljudje vzamejo najmanj časa, da izberejo pravega in kvalitetnega izdelovalca. Načeloma ljudje najprej pogledajo ceno, malo preletijo reference in se kmalu za tem odločijo, brez da bi pogledali konkurenco. Še slabše, nekateri samo pogledajo ceno in se avtomatično odločijo za najdražjo opcijo, saj po njihovem mnenju mora biti draga stran tudi kvalitetna, ampak to je daleč od resnice. Preberite: 5 pogostih pasti ob delanju strani (in kako se jim izogniti)

Da se res lahko prepričate, če je izdelovalec na pravem nivoju morate vložiti malo več truda in slediti naslednjim točkam:

  • Kot prvi korak morate najprej pregledati njihovo vstopno stran. Če je nekaj starega in ne estetskega ste lahko prepričani, da tudi vaš končni produkt ne bo dober. Tisti, ki ne zna zase poskrbeti tudi ne zna za drugega. Preglejte tudi, če sledijo osnovnim načelom za dobro spletno stran.
  • Naslednje si preglejte njihove reference. Ne jih samo preleteti, ampak jih res preglejte. Poglejte kaj vam je všeč, kaj vam ni in če bi si želeli kaj podobnega. Če vam nič v referencah ni všeč vam mogoče stil izdelovalca ne ustreza in bi zato morali najti nekoga drugega. Je pa res, da se dober dizajner potrudi, da ustreza željam stranke, zato lahko raznolike reference tudi pomenijo kreativni duh.
  • Najbolj pomembno pa je, da jim ne napišete samo elektronske pošte in čakate na odgovor, ampak da jih sami pokličete in jih poskušate spoznati preko telefona. Kako z vami govorijo? So hladni in ste za njih samo še ena stranka? Ali so topli in poskušajo ustreči vašim željam? Najbolje je da si najdete izdelovalca s katerim se lahko razumete, da lahko komunikacija naprej poteka brez problema.

 

2. Ne komplicirati z dizajnom strani

Ko si zamislimo nekaj novega si tudi želimo, da je vse na nivoju. Ko kupimo novi telefon hočemo, da je najnovejša verzija, z najboljšo kamero, z zvočnikom ki igra najlepšo glasbo in ki ima veliko prostora. Potem zapravimo več kot tisoč evrov in se zavedamo, da niti ene izmed teh funkcij ne bomo potrebovali.

Podobno je lahko z internetno stranjo, moramo se osredotočiti, da naredimo stran, ki ustreza našim potrebam in je ne obložimo s funkcijami, ki jih ne potrebuje in jih nihče ne bo uporabljal.

Stran ima lahko več različnih funkcij, zato pomislite kaj od tega red potrebujete. Tu sta dva pogosta primera:

  • Če niste prava trgovina in si samo želite imeti en izdelek na strani, samo da lahko rečete, da imate spletno trgovino se temu izognite. Poleg tega se prepričajte, da vam izdelovalec naredi pravo trgovino. V večini primerov ni treba komplicirati z neko zakomplicirano verzijo trgovine, zato prosite izdelovalca za nekaj preprostega
  • Ali je stran samo predstavitvena za vaše podjetje? Morda stran ne potrebuje več kot par podstrani za vaše storitve in več kontaktnih obrazcev, da vas lahko najdejo

Za karkoli se odločite je pomembno, da se z izdelovalcem vnaprej pomenite kaj potrebujete in  da vam oni svetujejo.

3. Pripravite svoj lastni material in ga pošljite ob času

Večino ljudi ko si prvič ustvarja stran misli, da bo izdelovalec prinesel vse slike, pripravil celotni tekst in vam magično prebral misli kaj si vi želite. Medtem, ko je to lahko možno in izvedljivo ni to vedno poceni. Vi o vašem poslu veste največ in izdelovalec ne bo nujno vedel kaj je pomembno in kaj ni. Zato si mora vzeti čas, da razišče vašo stroko in poskuša nekaj skupaj spraviti. To se lahko obrestuje v nekaj primerih, v nekaterih pa ne, ampak v vsakmu primeru pa so to dodatni stroški, ki so popolnoma nepotrebni.

Mogoče imate prejšno stran, ki jo obnavljate. Pokažite jim to stran in jim povejte, da želite obdržati tekst in slike iz strani. Mogoče so potrebne kakšne nove slike vaših produktov. Lahko jih sami slikate ali najdete na spletu, v vsakem primeru lahko s tem olajšate delo izdelovalcu in s tem poskrbite, da bo denarnica vsaj malo težja še naprej.

Druga pomembna stvar je, da se material pošlje ob času. Če vas izdelovalec prosi, da pošljete material ga čimprej skupaj spravite. Sedaj vas bo veliko pomislilo, da v pogodbi piše koliko stane stran in da zamudnina ni nikjer zapisana. To je lahko res, ampak poglejte iz druge strani:

Za vsak dan, ko stran ni funkcionalna na internetu izgubljate denar, ker vas potencialni kupci ne najdejo.

Čimprej je stran narejena, boljše je za vas, boljše je za izdelovalca in boljše je za stranko, zato se je treba potruditi, da se vse uredi takoj kot se lahko.

4. Glejte na stran kot na investicijo

Preveč ljudi gleda na izdelavo strani kot na nepotrebni strošek za podjetje. Redkokdo pomisli, da se bo celotni denar povrnil v roku parih mesecev, včasih tudi tednov, ker vam bo vaša stran prinesla več prometa in strank. Dobro se zavedamo, da je lahko stran za nekatere velik strošek, ampak se tudi zavedamo, da brez strani v trenutnem času na žalost ne gre. Če pa pogledamo iz dobre plati je pa to za nas samo velika priložnost, da razširimo svoj posel ter priložnost, da naše izdelke in storitve ponudimo več ljudem, ki nas potrebujejo.

Kot je rekel britanski ministerski predsednik Benjamin Disraeli: »Skrivnost uspeha je, da smo pripravljeni na priložnost ko se nam prikaže.«

 

Upam, da ste iz tega videli, da se tudi strošek spletne strani lahko drastično zmanjša, če samo vložimo malo dela. Videli smo, da je najpomembnejše, da izberemo pravega izdelovalca, ki bo ustrezal nam in našimi željami. Poleg tega smo videli, da moramo imeti stran funkcionalno za naše potrebe in da ne kompliciramo ter da je bolj poceni, da sami pripravimo svoj material.

Če imate pa dodatna vprašanja ali želje pa nas lahko kontaktirate preko spodnjega obrazca. V ekipi imamo skupno več desetletji izkušenj z izdelavo spletnih strani, konstantno inoviramo in imamo sveže mlade perspektive v ekipi. Naše zadovoljne stranke si pa lahko tudi ogledate tukaj.